Pokud máte zájem začít se SpolehlivouÚčetní a nebo se potřebujete ještě poradit a dozvědět se více informací, tak zadejte svůj email a my vás budeme kontaktovat.
Doklady nám předáváte v tištěné podobě utříděné dle jednotlivých dokladových druhů do přehledných a námi předpřipravených sběrných desek. Na začátku každého roku od nás obdržíte dvanáct sad s označením konkrétního měsíce a zvýrazněním nejzazšího předání šanonu SpolehlivéÚčetní. V každé sadě objevíte desky pro jednotlivé dokladové druhy (vystavené a přijaté faktury, pokladní doklady, bankovní výpisy, kopie smluv, aj.). Díky tomuto srozumitelnému a snadnému systému máte možnost značně uspořit a neplatit tak svému účetnímu za „rovnání“ dokladů, ale jen za odbornou účetní a daňovou práci.
Veškeré zkompletované doklady za zúčtovací období (týden, měsíc, čtvrtletí, aj.) nám předáváte primárně prostřednictvím smluvního kurýra, jehož návštěvu si ve vhodný čas objednáte online. Kurýr ve smluvený čas dorazí, převezme Vaše doklady a následně je předá SpolehlivéÚčetní. Svoz kurýrem není jedinou variantou. Můžete nás také s doklady navštívit osobně, požádat o naší návštěvu ve svém sídle nebo vše zaslat poštou.
Svoz dokladů kurýrem je pouze nástroj, jak zjednodušit proces sběru dokladů, který Vám v žádném případě nebrání se s námi setkat osobně, nebo pomocí tele- či videokonference. Rádi si s Vámi po domluvě sjednáme schůzku. Navíc je pro Vás SpolehliváÚčetní vždy na telefonu! Protože víme, že podnikatelé řeší svoji administrativu často později večer, můžete nám zavolat až do 20:00.
Výhodou SpolehlivéÚčetní je, že dostáváte zdarma možnost vystavovat pokladní doklady i faktury s profesionálním vzhledem odkudkoliv a napřímo je odeslat svému zákazníkovi. Navíc se nemusíte obracet na svého účetního. My si Vámi vystavené doklady každý měsíc automaticky stáhneme a zaúčtujeme. Tím Vám budeme moci poskytnout levnější službu, než kdybyste vystavovali faktury v jiném programu, nebo psali ručně.
Pokud jste nově vzniklý subjekt a své účetnictví řešíte poprvé, rádi se s Vámi sejdeme a seznámíme Vás s povinnostmi a možnostmi, které na Vás čekají. Zároveň Vám vysvětlíme způsob třídění a předávání dokladů včetně vzájemné komunikace. Zpracovává-li účetnictví jiný účetní, převezmene si na základě Vašeho souhlasu veškeré podklady přímo od něj. Ty za Vás odborně zkontrolujeme a začneme se svou spolehlivou prací.
V dnešní době je ruční účtování bankovních výpisů neefektivní a nehospodárné. Pokud nám dáte svůj souhlas, napojíme se u Vaší banky na poloautomatický či zcela automatický systém stahování výpisů, který nám umožní stáhnout si data do účetního programu. Tím si můžete dopřát levnější účetní službu. Druhou elegantní možností je příprava platebních příkazů v našem programu a jejich autorizace na Vaší straně. Tato služba se však vyplatí pouze při větším množství přijatých faktur, které je nutné zasílat své SpolehlivéÚčetní častěji.
Pokud máte zájem začít se SpolehlivouÚčetní a nebo se potřebujete ještě poradit a dozvědět se více informací, tak zadejte svůj email a my vás budeme kontaktovat.